lördag 21 september 2013

Hello-o!



Jag har länge funderat på om jag borde starta en blogg. Delvis har jag frågat mig själv vad jag har att säga som skulle intressera folk. Jag slår vad om att majoriteten inte alls är intresserade av att läsa om ett kakrecept jag provade, och hur det blev (komplett med bilder på kakan och kanske bilder när jag tillagar den).

Jag är en nörd. Och jag skäms inte att säga det. Det är bara så det är.
Jag pysslar med mycket nördigt stuff, som LARP, Bordsrollspel och serier.
Samtidigt är jag också en filmfanatiker och bokälskare (just nu har jag läst klassiker, håller på med George Orwells Animal Farm.). Jag hejar på 09:ers i amerikansk fotboll.

Summa sumarum: Jag är en typ med stor trut och som saknar förstånd att stänga den. Ni kan gissa vad bloggen kommer att handla om utgående från mina intressen och annat roligt.
Det kommer inte att bli några kakrecept eller bilder på mina nya gardiner iallafall.
(Men man vet aldrig....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar