onsdag 14 oktober 2015

Frågestund II: The Equal Sequel



Hello alla läsare! Detta är er kejsare som pratar!

Tanken har slagit mig att det var ett tag sen jag ordnade en frågestund. Läsarnas kunskap om mig kan alltid utökas. Reglerna är som följer:
-Ni slänger en fråga åt mitt håll. Hur ni gör det är en sak, om ni kommenterar inlägget, skriver på FB eller ställer er ute på gatan och skriker er fråga.
-Jag svarar i ett inlägg.

Det lät väl enkelt? :) Så låt frågorna flöda! Jag svarar på (nästan) alla frågor!

1 kommentar:

  1. Jag läste just en kommentar du skrivit på ett inlägg om att du inte fått en enda kommentar på det här inlägget och det är ju skamligt! ;)
    Jag läste det här inlägget när du postade det och skulle kommentera, men av nån anledning så gjorde jag inte det. Men jag gör det NU istället och skriver vad jag tänkte fråga då: Är du ett fan av x-files? Jag är både en galen spelnörd och ett x-files fan och har precis sett trailern på x-files combacksäsong. Vet inte vad jag ska tänka ännu. Antingen är det bra eller så är det bedrövligt dåligt.... :D

    SvaraRadera