fredag 13 november 2015

Bloggtorka och Galan.

Hej!

Som ni säkert märkt (vem har INTE märkt det??? ;) )  så har jag inte skrivit något på evigheter. Det finns några orsaker.

Den största orsaken är att jag deltar i National Novel Writing Month. Så all min energi till att skriva här har gått dit. Det går väl helt okej, men inte så bra som jag hade hoppats. Men "it ain't over until the fat lady sings!"
Så har jag också genomgått en personlig kris, som jag inte känner mig bekväm att prata om här i bloggen. Men det har gjort mig trött mentalt och fysiskt, vilket gör att jag är oförmögen att riktigt skriva blogg OCH jobba OCH Nanowrimo.
Jag tar det en dag i taget och försöker genomlida allt. Med Guds hjälp så går det säkert.


Annars har jag en glad nyhet: Jag är på väg till Galan 2015! Så att jag kan säga till vem sjutton som påstår att det inte finns manliga bloggare att se sig någonstans!
Säg hej om du är där! Jag kommer att vara den stilige karln i kostym.

3 kommentarer:

  1. Så roligt att du kommer. Och hej, ta ingen stress över bloggen. Det ska vara något som är roligt och inte ett påtryck, väntar nog på nästa recension oavsätt när den kommer :D

    SvaraRadera
  2. Håller med, ta ingen stress över bloggen! Ska bli kul att ses på galan! :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre snart :)
    Har liknande problem sååå, det där skrivandet, det går sannerligen inte framåt..

    SvaraRadera