lördag 14 maj 2016

A Serbian Film


Jag tänker inte recensera den.
Den är värdelös. På alla sätt.
Jag hade ursprungligen skrivit ett långt inlägg om varför jag inte tänker recensera den, men då slog en tanke mig: Regissören vill säkert det!
Utan att prata länge om det så tänker jag säga att jag är medveten om att filmen är känd pga all kontrovers som finns kring den.
Det betyder att om jag pratar något desto mera om A Serbian Film så kommer bara mera uppmärksamhet att dras till den. Och det vill jag inte. Jag hatar denna film.

Den får -40 i betyg från mig. Den sprängde minusgränsen.
Jag kan lämna med en mening som illustrera till att jag inte vill se filmen igen:
Incest, Nekrofili, Pedofili och Spädbarnsporr. Må vara att allt är staged, men so what. Vill ändå inte se skiten igen.
Håll er borta från den, okej?

1 kommentar:

  1. Jag har hört folk berätta om denna vidriga film och har faktiskt hållit mig undan. Fattar inte att en sån där film ens kan få göras, så hemskt! Bra att bara tiga ner skiten, regissören skulle ju spärras in...

    SvaraRadera